Alla inlägg under april 2017

Av Annika Pettersson - 20 april 2017 16:37

Igår var vi på campingen hela dagen   Blev mycket gräva och bus   så  när vi äntligen kom hem blev det soffläge. att matte sen sa att imorgon så blir det bara en liiiten stund till campingen.
Dagen började med besök på Rejmes där matte skulle lämna in bilen för AC-rengöring, kan ju vara trevligt med frisk luft när den används. Medans vi väntade på bilen så gick vi på upptäcksfärd i Linde och det fanns massor att nosa på.

Sen hem en vända och sen iväg till campingen. Och .en liten stund blev hela dagen vilket jag vart mycket nöjd med.
Har nyss ätit kvällsmat och ligger i min lilla säng och sover gott  

Av Annika Pettersson - 14 april 2017 05:35

Igår åkte vi äntligen till husvagnen, blev favoritstället direkt  
 
Idag har det kommit massa snö så då blir det nog inte så mycket gräva vid bäcken.
Kanske blir det korvgrillning trots att det är fredag    

Av Annika Pettersson - 11 april 2017 19:04

Imorse blev det promenad på golfbanan med hundkompisarna   utan regn idag.
Sen blev det "hem" och käka frukost och slappa tills det var dax att åka till världens bästa Inger på 4-bensrehab.

Det blav massage, laser och vibb   mao jag känner mig lyxig

Efter det blev det snabbfika hos Lisett & Sunny innan vi till slut begav oss hemåt efter 3 dagar i Örebro

Sover gott i soffan nu   

Av Annika Pettersson - 10 april 2017 17:52

Igår blev jag både shamponerad och fönad   förstår inte det där riktigt....räcker det inte med att man badar i sjön på sommaren ? Det är ju mycket roligare


     

Imorse så blev det en blöt promenad, men vad gör väl det när man träffade hundkompisarna på golfbanan

Vid lunch så klaranade det upp    så då åkte vi till Ekersskogen och träffade, dom 2 bentaMaarit, Kotten och Whilde Det var kul, dom 2-benta fikade och vi hade godissök. Hann även gräva lite i skogen

När vi kom hem så sov jag faktiskt en stund tills det var dax att gå över en sväng till Jonna och hälsa på igen 

Av Annika Pettersson - 9 april 2017 15:17

Som vanlig höll matte på och fixade en massa igår, så jag tog saken i egna tassar och promenerad bort till bäcken sjäjv och grävde   , 

Lite korv blev det vid grillningen, hade sällskap av Bonito och vi var båda överens om att dom var snåla på korv

Var ute nästan hela dagen så jag sov gott inatt

Söndagmorgon bestod av en tidig promenad, lite mat sen hem till lägenheten en stund för matte skulle hämta väskan vi skulle ha med till Örebro.

Har varit och träffat världens bästa Jonna idag, hon hittar alltid på nåt kul med mig  

Sen blev det en runda på golfbanan, den såg likadan ut som sist

Just nu vilar jag en stund    innan Lisett och Sunny kommer på middag, längtartills imorgon bitti då jag ska träffa några kompisar på golfbanan 

Av Annika Pettersson - 8 april 2017 06:12

Igår kom vi äntligen till husvagnen igen   Ville springa till bäcken direkt, men matte hade helt andra ideér
Var iallafall en vänlig granne som sparkade boll med mig en stund   

Nåja klart hon kan få packa upp det vi hade med oss, såg att hon tagit med goda tuggben   

Det blev korv/hamburgegrillning vid lunch......på en fredag !!!!! Inte helt fel

På eftermiddagen kom jag iväg till bäcken ialla fall

Idag är det lördag   blir nog mer gräva samt korvgrillning
Det är det bästa med mitt husvagnsliv   


Av Annika Pettersson - 7 april 2017 06:12

Äntligen fredag   Idag blir det en tur till husvagnen   Tycker matte varit väldigt slö att blogga åt mig men hoppas nu att hon kommit igång igen    Tror att jag ska smita iväg till bäcken och gräva lite, får passa på innan det växer igen, hur tänkte jag nu ? Så som jag gräver kan väl inget växa där   

Hoppas på att dyka upp här imorgon igen   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards