Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Annika Pettersson - 2 mars 2011 10:01

Ja igår blev ju inget bloggande, det var så mycket hela tiden    Som vanligt dök dom där morgonpigga kompisarna  Charlie & Mitzi upp vid 6-tiden   Alltså jag är inte ett dugg morgonpigg. Sen skulle vi ut på promenad, som vanligt då ! Vi träffade mattes kompis med samma namn och så Freja förstås. Trodde vi skulle gå runt Vivallaringen som vanligt, men nej då, Frejas matte skulle in och handla i en hundförbjuden affär så alla vi 5 fick vackert stanna utanför med M. Det var rätt intressant för det hände mycket på parkeringen. Sen fortsatte vi iaf Vi var ute 2,5 timma så jag var både trött och hungrig när vi kom hem. Lagom som man somnat in så kommer H hemm och då måste jag ju upp och bevaka hemmet och verkligen kolla att det var han som kom   Sen kröp jag och M ner i sängen och vilade en stund innan det var dax för nästa utryckning   då var det Jonna som kom och vad det är pinsamt när jag kommer på det och redan skällt ut henne     När hon sen gått hem så började M laga mat, åh vad det luktar gott med korv   Efter det så gick mina morgonpigga kompisar hem, ja så hade även denna dag passerat....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards