Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Annika Pettersson - 7 mars 2011 09:37

Har haft en underbar helg    I lördags så packade M ryggsäcken med fika och så gick vi ut på en långpromenad. Vi träffade på ett par kompisar som jag inte sett på länge så vi gjorde sällskap en bit. Vi hittade inga stenar eller stubbar att stanna och fika vid så M satte sig mitt ute på åkern och för min del hade det inte nån betydelse, jag fick ju mina köttbullar iaf    På hemvägen så träffade vi Charlie och Mitzi. När vi kom hem så tänkte jag sträcka ut mig i sängen en stund, men nej, vi skulle ut och åka bil !! Vi åkte till djuraffären där jag som vanligt skulle kliva upp på den där blanka plattan vad det nu ska vara bra för? M pratar om kilon och jag fattar ingenting    Sen gick vi runt därinne och det fanns ju så mycket gott att lukta på, och jag luktar bara för M har talat om att man får INTE äta i affären    !
Söndagen skulle inte bli hundpromenad dag men eftersom dom var sjuka som M skulle till så blev det en tur med alla kompisarna ändå. Jag känner mig riktigt nöjd med denna helg. Idag så drog M ut mig 7,20    jobbiga människa . Men det blev bra för vi skulle träffa Freja och hennes M   . När vi promenerat färdigt så gick vi hem med Maja och skulle ut igen !! Vi skulle följa lill M till bussen och sen hämta Charlie och Mitzi. Jag bara älskar att gå hem till dom för där bor en katt   som jag tycker är så intressant att kolla på   , men vi skulle ju inte vara kvar där, vilket jag hade tänkt mig. Nu har vi i alla fall kommit hem och jag har slängt mig i bingen    Hörde att vi skulle ut med Hundpromenad i kväll, så det är bäst att vila ut ordentligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards