Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Annika Pettersson - 14 mars 2011 05:58

I lördags var vi på långpromenad med kompisen Wella och hennes matte, det var jättetrevligt, söndag morgon gick vi ut på långpromenad bla försökte M ta sig runt varbergaskogen med diverse konstiga ord   Det var isbana runt, tur det inte gällde mig alla dom där orden    När vi kom hem blev det frukost, sen sa M , kommer snart, ska åka och handla. kan ju tro hon är miljonär så många ggr hon åker och handlar ! Men jag har kommit på henne, hon handlar inte jämt för hon kommer hem tomhänt. Jag tror att hon tror att jag blir lugnare om hon säger: handla för jag vet ju att jag inte får följa med. Men igår kom hon hem med 2 stora benknotor, mums    Sen åkt människan igen, utan mig! När M kom hem igen så var det "hej nu ska vi åka bilen och träffa en vovve" Ja ibland går det undan när man ska ut    Vi träffade Chester    en rolig prick att busa med, han ska komma och hälsa på nån dag med sin M. På kvällen så fick jag äntligen träffa Charlie och hans M Fia, har ju inte träffa han sen i fredags när han var här   Har hört ryktas om att det blir tidig promenad måndag morgon, vi ska träffa Freja    och hennes M. Ska bli kul, det var ju jättelänge sen, måste höra hur Freja haft det på landet. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards