Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Annika Pettersson - 4 mars 2011 16:42

Ja gårdagen var snurrig måste jag medge. M försvann på morgonen utan att ta promenad, hur kan man bara göra så, fattar ingenting    Sen kom hon hem efter en stund iaf och då skulle vi ut på promenad, ja det är väl synd att kalla det för promenad den lilla snutten. Hem och få lite frukost sen smet hon igen !!! När hon kom tillbaka så var Charlie och Mitzi med och det var ju kul    Efter ett tag så skulle M iväg igen, hon är helt otrolig, men vi fick följa med iaf. Vi åkte till H jobb och lämnade bilen, sen tog vi en promenad därifrån och lämnade hem Charlie och Mitzi, jag bara älskar att gå in till dom för där finns en katt som är sååååå intressant att kolla på   skulle kunna sitta i flera timmar, men det var det inte tal om, vi skulle gå hem. Ja det var väl lite lugnt på M ett tag tills lill M kom hem då åkte hon och lill M iväg, igen !! Men dom kom snart tillbaka och började kleta in någon konsstig massa i håret, vad nu det ska vara bra för ? Efter det så gick jag och M ut i solskenet som varade typ 2 min innan den gick ner. Vi gick bort till nybygget och kastade med min favoritboll som har snöre. Så himla kul att springa efter och fånga den, ännu roligare var det att droppa den ute på den snöfyllda åkern, M stod vid vägkanten och haspla ur sig massor med saker till mig men jag fattade ingenting (hi hi )  tror det berodde på att hon hade gympadojor på sig och inte ville gå i en massa snö. Ja det var en lite annorlunda torsdag, vi får väl se vad fredagen har att erbjuda   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards